فقط یک شعر ...
 
یک دوست خوب
 
 
چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 8:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : یک دوست خوب

 

روزی سهراب نوشت:

اهل کاشانم ...

روزگارم بد نیست.

اما من...

من خواهم نوشت:

 

اهل دردم ...

روزگارم پر غم

اهل اندوهم...

روزگارم پر اشک

اهل اشکم ...

روزگارم پر آه

اهل آهم ...

روزگارم بس خراب.

بهر اقیانوس چشمانم نباشد هیچ ساحل

که پس از مدت ها

آخر بنشیند برگل...

قایق کاغذی اشک هایم...

تا که در آن همه آب

نابود نشود...

اکنون سرگردانم

نور سرخ قلبم خاموش است

چون...

تکه تکه شده است...

من به دنبال کدامین سوزن می گردم؟!

که زند وصله و پینه قلب پر دردم را؟!

من به دنبال کدامین دوره گرد میگردم؟!

که دهم مفت به او تکه های قلب را؟!

که پس از آن بخرم ...

قلبی نو...وگذارم آن را

به درون بدنم...وسپس شاد شوم

بی اندوه...

اما...

هیچ کدام ممکن هست؟

که فروشم یا زنم وصله و پینه آن را؟!!!

وجواب را همه می دانند:

 

نه ! ممکن نیست !

من دگر تسلیمم...

وفقط می گویم:

و چه سخت است نوشیدن یک جرعه ی آب

در حالی که دلت سرشار از اندوه است...


نظرات شما عزیزان:

هم نفسِ غم... (لیلا)
ساعت2:48---22 دی 1390


هم نفسِ غم...
ساعت6:08---20 آبان 1390
سلام

کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هم نفسِ غم...
ساعت8:41---12 آبان 1390
سلام به دوست خوب خودمممممم
شعرت عالی بود نازنینم
آره غمگینه
اما من وقتی میخوندم غمی توش نمیدیدم
میدونی چرا؟؟؟
چون لحظه لحظه ای که میخوندمش این جمله توی ذهنم بود که این مدتی که نبودی به یادم بودی و فراموشم نکردی
ممنونم که اینقدر توی ذهنت جا داشتم و به یادم بودی
شعرت از شعرای سهراب و نیما برای من خیلی عزیزتره...
یه دفتر خاطرات دارم و دوستام یادگارهای خاصشون رو برام مینویسن
میخوام با اجازت شعرت رو توی اون دفترچه که خیلی برام عزیزه بنویسم
و زیرش بنویسم:
امضا: یه دوستِ خوب....


هم نفسِ غم...
ساعت20:31---10 آبان 1390
سلاممممممممممممممممممممم

خوبی؟؟؟؟؟

شاید باور نکنی، اما به خدا دیروز یادت بودم... با خودم فکر کردم گفته بودی فقط یه مدت نیستی، اما چرا نمیای.........

الان اومدم، دیدم آخرین نظری که برام اومده از طرف توئه... اینقدر خوشحال شدمممممممممم...

معلومه که زود میام و برای آپت نظر میذارم... اما حتما بهم خبر بدیاااااااااااااا... من منتظرمممممممممم

ممنونم عزیزدلم، نظر لطفته...

زود به زود بهم سر بزنیاااااااااااااااا


هم نفسِ غم...
ساعت12:48---7 مهر 1390
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟
من یه مدت اصلا نتونستم بیام نت
بعد مدتها تو اولین نفری هستی که بهش سر میزنم
کجا رفتی؟؟؟
منتظر برگشتنت هستم گلم
زود زود بیای هااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان خوبم. این وبلاگ رو فقط برای این گذاشتم که دوستان عزیزم از همه جای دنیا بتونن جواب سوالاتشون رو اینجا پیدا کنند. سوالات قشنگتون می تونید از طریق ایمیل برای من بفرستید یا اینکه توقسمت نظر دهیدبرای من بفرستید.ایمیل من:agoodfriend19@yahoo.com به امید شادکامی برای دوستان گلم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک دوست خوب و آدرس agoodfriend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 5120
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1







 دانلود - Download Link [dl4.mihandownload.com/use ...]